söndag 25 november 2012

2 veckor

I dag har redan två veckor gått och jag är så nyfiken sååå jag SPRICKER snart!!!
Finns det, JA jag tror det, men vet gör bara Sophia:-)))


Är så nyfiken så kanske jag för första gången gör ett ultaljud....
Om jag gör det kommer jag säkert sen fundera på hur många det blir om det stämmer, men då vet jag i varjefall att det finns eller ej!!!SPÄNNANDE!!!

Sophia verkar i varjefall tröttare...
OCH Sophia vill vara i fred från små valpar......

och vill sova en massa...

vikten är 13,3kg
bröstkorgen  60cm 
och
magen 51cm

Har ju inte hänt så mycket ännu, men det gör det ju inte på Sophia och inte på hennes systrar och mamma heller så här tidigt...

1 hg på vikten och lite på bröstkorgen några cm uppåt.....

Förra gången hade jag ingen våg, men hon gick ju igentligen inte upp så mycket överhuvedtaget, även fast det var 8 valpar i magen, nästan 3 kg...

ska bli spännande att se vad som hänt till nästa vecka...

2 kommentarer:

  1. Håller med det är så spännande och visst skulle det vara jättekul med ett ultraljud. Håller alla tummar för en hel bunke mini Sophier...

    Annelie o Co

    SvaraRadera