onsdag 2 januari 2013

dag 52

Nu är valplådan inplockad, jag ska fixa med vaxduken, sen är står den på plats, så Sophia hinner vänja sig och gå in den:-))
Beppe och Frida, näe det är Sophias låda, men ok JA de är ju fortfarande valpar:-))

Sophia har sällskap av Frida i lådan

I går var sista gången på branta Näckros stigen, vi får ta lättare vägar, så att Sophia ska kunna följa med så länge hon vill...

Annars äter Sophia jätte bra av färskfodret nu tre gånger om dagen, skönt.

Jag har duschat lilla gumman i dag oxå, för hon behagade rulla sig i något äckligt när vi var ute(berättar inte vad det var, men ni kan säkert tänka er)... Så dusch blev det av Sophisan....

4 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen, haha! Blandrasen hemma är förtjust i hästbajs.. Vad mysigt att valplådan är framme, då är det nära!

    Mvh Ida

    SvaraRadera
  2. Min mage pirrar ordentligt och jag sitter var dag och väntar på ett spännande blogginlägg! :) hoppas allt går bra för er, vi ses i morgon!

    Mvh Ida

    SvaraRadera